niedziela, 17 maja 2009

Faktycznie, Kraków (264)

środa, 29 kwiecień 2009

Faktycznie, Kraków (264)

 
Wtedy zauważyłem, ale najpierw poczułem, jak uważnie jestem obserwowany.
".nie przez kamery tylko.."
..
Faktycznie, czyjeś piękne oczy, patrzały na mnie, tak jakoś..; ale czy to była Gołębica?
Tutaj..?
Jakim sposobem?
..
Takie rozważania snuję teraz; bo wtedy, wtedy , widziałem tylko parę gołębi; nie kojarzyłem.
"Jaki tępy, jaki ślepy..!"
Teraz, teraz - to by tłumaczyło skąd miałem tyle czasu, a przy tym, czemu usiadłem akurat w pustej poczekalni, a nie poszedłem . do któregoś tunelu, gdzie pełno ludzi, sklepików, a co najważniejsze; stoisk z książkami.
..
..ach Blaise Pascal, czemu tak jest, że najważniejsze, zauważamy dopiero potem..? - gdy już nic nie można realnie.
"..najważniejsze jest zakryte.."
Faktycznie.
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz